Ocenjevalni kriteriji

Strokovna komisija bo odločala v skladu s sledečimi ocenjevalnimi kriteriji in točkovnikom (skupaj je možno doseči 35 točk).

1. Ocena potenciala in kompetentnosti ekipe (mak. št. točk = 10)

Interdisciplinarna ekipa pokriva področje razvoja (inženirski del), designa (oblika in uporabnost produkta) in marketinga (prodajne veščine in znanja). Člani ekipe dokazujejo zavezo za realizacijo projekta.

2. Razumevanje problema (mak. št. točk = 5)

Podjetniška ekipa/startup jasno razume problem segmenta uporabnikov. Za dobro razumevanje problema ima ekipa jasno zastavljen proces odkrivanja strank, v obliki intervjujev, pristajalnih strani ali drugih metod ter akcijski načrt za izvedbo.

3. Rešitev, edinstvena ponujena vrednost, neulovljiva prednost (mak. št. točk = 5)

Podjetniška ekipa/startup ima jasno opredeljeno rešitev (določene minimalne lastnosti produkta ali storitve), ki je že v fazi konkretizacije (prototip, skice, …). Ima tudi jasen akcijski načrt, kako bo ustreznost rešitve glede na problem/probleme tudi ustrezno preverila pri uporabnikih. Jasno je artikulirana edinstvena ponujena vrednost ter jasno definirana in utemeljena neulovljiva prednost (jedrna kompetenca, zaščitena intelektualna lastnina, prednost prvega na trgu, poslovna skrivnost, specifično znanje, mreža povezav, izkušnje v panogi, …).

4. Segment kupcev in kanali (mak. št. točk = 5)

Podjetniška ekipa/startup ima jasno opredeljene segmente kupcev, natančno izdelane profil(e) zgodnjih uporabnikov.

5. Toki prihodkov, stroški in ključni kazalniki (mak. št. točk = 2,5)

Podjetniška ekipa/startup ima jasno in realno opredeljene potencialne prihodkovne kanale. Ključni kazalniki so jasno opredeljeni (uporabni, dostopni in pregledni) ter popolnoma skladni s panogo.

6. Stopnja razvoja (maksimalno število točk = 5)

Podjetniška ekipa/startup ima razvit prototip, izvedeno testiranje pri ciljni publiki ali izdelano kakršnokoli drugo pilotno raziskavo produkta/storitve.

7. Osebna predstavitev (mak. št. točk = 2,5)

Osebna predstavitev vsebuje ključne informacije (jasna in argumentirana predstavitev vseh elementov vitkega okvirja in predstavitve ekipe). Nastop podjetnika je prepričljiv in v celoti izkazuje ključne podjetniške lastnosti (vizijo, samozavest, poglobljeno poznavanje trga,…).

 

Koledar

Vsi dogodki
 
Želiš biti obveščen o novih start-upih, dogodkih in ostalih odličnih stvareh?
Hitro, prijavi se na email listo!