PODJETJE


TINO

 
Leto ustanovitve: 2018
Spletna stran: kdajdelam.si

Problem

Gostinska, trgovska, proizvodna ter druga podjetja z več zaposlenimi, ki delajo izmensko, se srečujejo z izzivom, kako optimalno razporediti zaposlene glede na sprotno fluktuacijo zaradi bolniških in drugih odsotnosti. Neoptimalni urniki jim povzročajo večje stroške, več bolniških odsotnosti ter plačevanje nepotrebnih nadur, saj se pri organizaciji dela običajno uporabljajo preglednice, e-pošta in SMS sporočila, ki hitro ustvarijo zmedo in slabo voljo vseh vpletenih.

Podjetja, ki so že razvila storitve z avtomatskim razporejanjem zaposlenih, nudijo instalacijske rešitve, ki lahko izkoriščajo samo lokalni strežnik ali računalnik, kar pa ni dovolj pri večjem številu zaposlenih.

Rešitev

Podjetje TINO razvija spletno in mobilno aplikacijo, ki bo omogočala avtomatsko in optimalno celovito upravljanje urnikov zaposlenih glede na zakonske omejitve, omejitve za posamezne zaposlene, funkcije v podjetju itd. Zaposleni se bodo lahko z aplikacijo prijavili in odjavili iz delovnega mesta, zato bo aplikacija omogočala avtomatski obračun delovnih ur in dopusta za zaposlene, na podlagi algoritmov za strojno učenje pa avtomatsko ustvarjanje izmen. 

Vsak zaposlen bo lahko do svojega urnika dela dostopal kjerkoli in kadarkoli, vsem v podjetju bo aplikacija odličen kanal za komunikacijo in vodenje opravil. 

Ekipa

Ekipo podjetja TINO sestavljata idejni vodja Andrej Žišt in Ivona Svilar. Andrej je programer in v podjetju odgovoren za razvoj celotnega produkta. Za njim so že izkušnje z delom na rešitvah mojurnik.si, ceneje24.si, mojbonus.si. V preteklosti je soustanovil podjetje Threeants d.o.o., v katerem je vodil razvoj plaftorme za prodajo mobilnih vsebin na področju celotne bivše Jugoslavije.

Vizitka

TINO d.o.o.
Prisojna ulica 37
2000 Maribor

Kontaktna oseba in email: Andrej Žišt
 
 
 
Želiš biti obveščen o novih start-upih, dogodkih in ostalih odličnih stvareh?
Hitro, prijavi se na email listo!