NOVICA


Iščemo team za pomoč pri izvedbi PODIM 2016!

 
Iščemo team za pomoč pri izvedbi PODIM 2016!
 
11. in 12. maja v Mariboru poteka mednarodna podjetniška konferenca PODIM. Organizatorji konference iščemo posameznike, ki bodo pripomogli k odlični izvedbi konference. Če ste motivirani in strastni pri svojem delu ter poznate razliko med delati in hoditi v službo, potem ste morda pravi kandidat/ka.
 
Za pomoč v dvoranah, informiranje udeležencev, ter podporo domačih in mednarodnih govorcev iščemo 10 simpatičnih in odgovornih posameznikov, od katerih pričakujemo:
  • aktivno znanje angleškega jezika,
  • dobre komunikacijske sposobnosti,
  • proaktivnost, motiviranost, splošno razgledanost, nekonfliktnost
 
Dodatno potrebujemo 4 študente ali študentke za tehnično pomoč v predavalnicah. Poleg zgornjih lastnosti pričakujemo še:
  • tehnična znanja povezana z uporabo računalnika (priklop na različne izhode, priprava diaprojekcije),
  • napredno znanje programov zbirke Microsoft Office, predvsem Excel in PowerPoint ter oblvadovanje operacijskih sistemov Windows 8., 8.1. in 10.
  • osnovno poznavanje operacijskega sistema OSX
  • sposobnost dela v stresnem okolju in hitrega reševanja problemov,
 
Nudimo:
  • možnost strokovnega in osebnega razvoja v ekipi zagnanih in motiviranih sodelavcev,
  • kreativno delovno okolje,
  • veliko novih mednarodnih poznanstev,
  • udeležbo na delavnicah, predavanjih pri katerih boš pomagal/a,
  • odlično referenco za tvoj CV,
  • poskrbimo za hrano in pijačo,
  • udeležbo na zaključni prireditvi Slovenski start:up leta in večerni zabavi z neomejenimi priložnostmi mreženja
  • ostalo po dogovoru
 
Te zanima in bi rad/a sooblikoval konferenco PODIM?
Piši nam sporočilo na natasa.rus@irp.si, se v njem predstavi, opiši svoje izkušnje in sporoči, v kateri vlogi se vidiš (tehnična pomoč, informacije udeležencem ali logistika v dvoranah). Prijave zbiramo najkasneje do 26. 4. 2016.
Avtor: Nataša Rus, 15. 04. 2016
 
 
Želiš biti obveščen o novih start-upih, dogodkih in ostalih odličnih stvareh?
Hitro, prijavi se na email listo!