NOVICA


Chipolo praznuje 10. let iskanja izgubljenih predmetov

 
Slovensko podjetje Chipolo, ki izdeluje iskalnike predmetov, letos praznuje 10. leto delovanja. Zadnje desetletje Chipolo svojim uporabnikom pomaga najti založene ključe, denarnico, telefon, prtljago in jim s tem daje občutek varnosti, saj vedno vedo, kje so njihove stvari.

Od Londona, New Yorka, Tokia pa do Pariza in še dlje - iskalniki Chipolo so namreč prisotni v več kot 200 državah, kjer Chipolo uporabnike povezuje močna skupnost, preko katere si pomagajo pri iskanju predmetov. Dnevno s pomočjo iskalnika Chipolo uporabniki najdejo 50.000 predmetov, v zadnjih 10. letih pa je Chipolo aplikacija pomagala najti založene predmete več kot 13-milijonkrat, več kot 8-milijonkrat pa je poiskala založen telefon. 

Vse se je začelo leta 2013, ko se je šest prijateljev kot vsako soboto dobilo na pijači. In prav tako običajno je bilo tudi to, da so morali čakati na sedmega - tistega, ki nikoli ni našel svojih ključev. Težava je postala izziv sedmim prijateljem in ustvarili so rešitev za problem, ki ga ima ogromno ljudi po vsem svetu. Projekt so leta 2013 predstavili na platformi Kickstarter, poželi velik uspeh in se do danes razvili v mednarodno podjetje. Od prvih začetkov do danes podjetje ni zraslo samo v številkah, povečala se je tudi ekipa. Danes ima Chipolo več kot 50 zaposlenih, prejel pa je tudi številne nagrade in postal ena izmed vodilnih blagovnih znamk na področju Bluetooth sledilnikov. 
 
chipolo

Na trgu sta trenutno prisotni dve liniji izdelkov. Osnovna Chipolo linija je sestavljena iz Chipolo ONE - iskalnika ključev, ki je na voljo v šestih mavričnih barvah in pa iskalnika denarnic Chipolo CARD - tanke bele kartice, ki se popolnoma prilega denarnici. Oba delujeta s Chipolo aplikacijo.
Leto 2021 pa je bilo za podjetje prelomno, saj so postali eno izmed prvih treh zunanjih podjetij na svetu, ki se je pridružilo Applovemu ekosistemu. Na trg so najprej postavili iskalnik predmetov Chipolo ONE Spot, ki deluje ekskluzivno samo z aplikacijo Apple Find My. Spot liniji pa so januarja 2022 dodali še iskalnik denarnic Chipolo CARD Spot, ki prav tako deluje ekskluzivno samo z aplikacijo Apple Find My in pomaga poiskati založene ali izgubljene denarnice. 

Cilj podjetja se v zadnjih desetih letih ni spremenil - še vedno skušajo zagotoviti najboljšo možno izkušnjo iskanja založenih in izgubljenih predmetov za svoje uporabnike. “Ves čas delamo zgolj dve stvari: poslušamo naše uporabnike in raziskujemo tehnologijo, da bi lahko ustvarili še boljše rešitve, ki bi pomagale in resnično ustrezale željam naših uporabnikov. Ne ustvarjamo samo tisto, kar je trenutno modno v tehnološkem svetu, ampak tisto, kar si naši uporabniki želijo - imeti mora smisel, reševati mora resnično težavo in reševati jo mora na učinkovit in finančno dostopen način,” pravi Primož Zelenšek, CEO in soustanovitelj Chipola.

To jih žene dalje, da ves čas nadgrajujejo svoje izdelke. »Vidimo potencial za izboljšanje Chipola na več načinov, na primer, da postane energijsko avtonomen izdelek, da je zvok še glasnejši, lokacija še bilj natančna, da je izdelek še bolj vzdržljiv in narejen iz  recikliranih materialov, ki so bolj prijazni do okolja. Ni glamurozno, vendar bo našim uporabnikom omogočilo najboljšo možno izkušnjo - in to je vse, kar je za nas pomembno. Načrtujemo tudi nadaljnjo širitev v druge specifične segmente, kot so potovanja in kolesa in o tem se že pogovarjamo s pomembnimi akterji v industriji,« dodaja Zelenšek.
 
Avtor: , 19. 01. 2023
 
 
Želiš biti obveščen o novih start-upih, dogodkih in ostalih odličnih stvareh?
Hitro, prijavi se na email listo!