NOVICA


Epidemija je marsikomu odprla oči, da se mora širiti na druge prodajne kanale

 
Štirje gosti, štiri različne zgodbe uspeha, ki jim korona ni spodnesla tal, temveč odprla prostor za inovativnost - v poslovnih modelih, novih prodajnih pristopih ter kanalih. To je bila osrednja tema prvega letošnjega Start:up Müslija. In to so podjetniki, ki smo jih gostili: Matjaž Krč, direktor hitro rastočega, inovativnega visokotehnološkega podjetja podjetja EKWB, ki izdeluje vodne sisteme za hlajenje računalnikov in igričarske računalnike; Žiga Kerec, soustanovitelj Pablu.tv, ki trgovcem omogoča livestream shopping dogodke; Jaka Blažon, ustanovitelj in izvršni direktor v Noir Food, mednarodni spletni skupnosti za ljubitelje kulinarike; Jure Doler, ustanovitelj in izvršni direktor agencije engagency.si.

Kot je povedal Matjaž, so trenutne okoliščine njihovemu podjetju šle precej na roko: "Ljudje potrebujejo računalnike, imajo veliko časa. Mi smo sicer precej surfali na valu povpraševanja, ampak to ni edini razlog, da smo lani dosegli rekordno prodajo. Mi smo naredili veliko več, kot je povprečje v naši industriji. Mi smo disruptorji. Proizvajamo visoko tehnološke produkte za bolj znosno ceno, zato smo zanimivi."

"Zahodnjaki gledamo na to malo postrani, dokler nas ne zadene nekaj takega, kot nas je zdaj. Zdaj je zasičenost na e-commercu visoka. Večji spletni trgovci zato vedno bolj iščejo načine, kako se približati kupcem in livestream shopping je en tak drugačen način," je povedal Žiga in dodal, da je praksa tovrstnih online dogodkov na vzhodu že ustaljena. Epidemija je tako prilila vodo na njihov mlin, kajti podjetja zdaj bolj razumejo, da se morajo širiti na druge prodajne kanale.

Več zanimive vsebine najdeš na spodnjem posnetku. Uživaj!

 
Avtor: Start:up Maribor , 21. 01. 2021
 
 
Želiš biti obveščen o novih start-upih, dogodkih in ostalih odličnih stvareh?
Hitro, prijavi se na email listo!