OPIS DOGODKA


Revolucionarni pristopi k prodaji

19 januar 2021, ob 19:00 /on-line
 
»Edina stalnica v življenju so spremembe« pravi znana misel in te spremembe še kako veljajo tudi za življenje startupov. Če so v 2019 veljali določena pravila prodaje, jih je epidemija v 2020 pošteno prerešetala. In nič drugače se nam ne obeta tudi v 2021.

Nakupne navade ljudi se spreminjajo in podjetja, ki jim ne sledijo in ne »revolucionizirajo« svoje prodaje skozi preoblikovanje poslovnega modela, izgubljajo svoje kupce. Zaprte meje, večji razmisleki kupcev pred nakupi, preobremenjenost dostavnih služb so le nekateri izmed trenutnih izzivov. Če kdaj, potem je ZDAJ pravi čas, da pokažeš inovativnost!

Govorili bomo o novih pristopih prodaje, ki si jih v predkoronskem času nismo znali niti predstavljati oziroma jih nismo jemali resno - od spletnih sejmov, skupinskega on-line shoppinga v živo, spletnih degustacijskih dogodkov in klepetalnih botov, ki jih poganja umetna intiligenca.

Prijavi se na online Start:up Müsli in spoznaj zgodbe štirih podjetnikov, ki jim je uspelo najti svoj prebojni način prodaje in ne le ostati z glavo nad gladino, ampak krizo spremeniti v priložnost.
 

O čem se bomo pogovarjali?

S podjetniki bomo načeli pogovor o tem:
  • kakšen je njihov poslovni model, kako se je spreminjal v zadnjem letu in kateri so bili razlogi za spremembe  - katere nakupne navade uporabnikov so nanje vplivale in kako so jih prepoznali?
  • Katere elemente poslovnega modela so spreminjali in kako so preverili njegove ključne predpostavke?
  • Kako so spremembe vplivale na prodajo in katere nove prodajne kanale so »izumili«?
  • Kako »hranijo« svojo inovativnost, kreativnost in kako presodijo, v katero smer se bodo podali?
  • Kako so spremembe prodajnih kanalov vplivale na njihova podjetja?

Komu je dogodek namenjen?

Dogodek je namenjen startup podjetnikom, podjetniškim entuziastom in vsem, ki se želite učiti iz zgodb drugih podjetnikov.

Program

19:00 – 20:30 Revolucionarni pristopi k prodaji

 

Kdo je Jaka Blažon?

Jaka je po tem, ko je smuči zamenjal za Mac računalnik, začel svojo podjetniško pot z ustanovitvijo Wivu, nato pa pet let deloval kot svetovalec za partnerstva v Povio Labs. Danes je ustanovitelj in izvršni direktor v Noir Food, mednarodni spletni skupnosti za ljubitelje kulinarike, v kateri ljubitelji vina in izkušeni poznavalci ter ljubitelji potovanj in dobrega počutja delijo svojo strast. Noir Food se je leta 2019 vključil v pospeševalnik Techstars London. V lanskem pomladnem valu epidemije je praktično v enem tednu presedlal svoje poslovanje iz čisto offline v online sfero, se prilagodil situaciji in povečal prihodke podjetja.

Kdo je Žiga Kerec?

Žiga Kerec je soustanovitelj podjetja Pablu, ki omogoča spletnim trgovcem kreirati live streaming dogodke in se znotraj njih povezati s kupci, z njimi poklepetati ter jim ponuditi svoje produkte. Žiga je sicer FRIjevec, ki je v preteklosti pomagal podjetjem po svetu oblikovati in razvijati produkte, med drugim tudi v Povio Labs in Cherrydeck. Pri tem na prvo mesto vedno postavlja izkušnjo uporabnika, skalabilnost in varnost.
Je tudi soustanovitelj podjetja Shape Labs, ki s številnimi startupi sodeluje kot partner na področju tehnološkega razvoja, oblikovanja uporabniške izkušnje in svetovanja pri pristopu do ciljnih skupin.
Je ljubitelj dobre glasbe in okusne hrane.

Kdo je Matjaž Krč?

Matjaž je direktor hitro rastočega, inovativnega visokotehnološkega podjetja podjetja EKWB iz Komende, ki izdeluje vodne sisteme za hlajenje računalnikov visokega cenovnega razreda in igričarske računalnike. Lani so dosegli rekordno prodajo – 35 milijonov evrov prihodkov. V času lanske pomladne krize, ko so bili odpovedani številni mednarodni sejmi in konference, so zavihali rokave in svoje prodajne konference preselili na splet. In tako začeli revolucijo na področju organizacije prodajno-marketinških dogodkov. Matjaž bo na dogodku z nami delil svoje izkušnje – kako prenesti svoje dogodke v digitalno obliko, kako jih strukturirati, kako povezati ljudi,…

Kdo je Jure Doler?

Jure je ustanovitelj in izvršni direktor agencije engagency.si. Njihove rešitve temeljijo na inovativnih digitalnih elementih, kot so pogovorni roboti, AR filtri za družbena omrežja, gifi, interaktivne spletne aplikacije (kvizi, glasovanja …), ki poskrbijo za večjo vključenost uporabnikov in učinkovitost marketinških kampanj ter so nenehno v koraku z najnovejšimi tehnološkimi trendi.
 

Splošni pogoji prijave

Dogodek je brezplačen, prijava obvezna.

Pridržujemo si pravico, da vse nepopolno izpolnjene prijavnice oziroma tiste z neresničnimi podatki prekličemo brez predhodnega opozorila.
 
Dogodek se fotografira. Izvedba dogodka se financira iz razpisa SIO-TP-2020-2022, zato je dogodek za vas brezplačen. Fotografije in vaši osebni podatki, ki ste jih oddali ob prijavi, bodo za namene poročanja posredovani financerju razpisa, to sta SPIRIT Slovenija in Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo. Fotografije se uporabljajo tudi za objave na socialnih omrežjih in spletnih straneh organizatorja. S prijavo na dogodek, se strinjate z zgornjimi pogoji.

Lokacija

Dogodek bo izveden on-line, preko Zooma. Povezavo do dogodka prejmete na dan dogodka na svoj prijavni mail.



Prijava na dogodek
Prijava
Dodaj v koledar: Google Calendar   |    iCal   |    vCal
 
Kontakt
 
Nataša Rus
T: 02 2294 270
E: > pošlji email
Lokacija
http://www.mapsembed.com/sportscheck-gutschein/
 
 
 
Želiš biti obveščen o novih start-upih, dogodkih in ostalih odličnih stvareh?
Hitro, prijavi se na email listo!