OPIS DOGODKA


Delavnica: Taktike in orodja za povečanje spletne prodaje

4 december 2018, ob 15:15 /Tovarna podjemov, podjetniški inkubator UM
 

Načrtovanje in merjenje učinkovitosti na spletu

Že obrabljena fraza je, da je na spletu mogoče vse meriti in je tukaj res enostavno biti učinkovit. Vsakodnevna praksa pa žal pokaže, da nas večina uporablja in izkorišča le drobec razpoložljivih metod in orodij, ki nam omogočajo načrtovanje in merjenje učinkovitosti našega spletnega komuniciranja.

Če se tudi ti sprašuješ: 
  • kako zasnovati in meriti učinek Facebook kampanj skozi učinek na prodajo?
  • kateri oglas ti pripelje kupca, ne samo obiskovalca spletne strani?
  • kako zastaviti cilje kampanj in s katerimi orodji meriti njihovo uresničevanja?
  • kako med seboj povezati različne platforme kot so Facebook, Google Analytics, spletne uredniške vmesnike (Wordpress,...) ter druga orodja.

Če vsaj na dve izmed zgornjih vprašanj nimaš jasnega in nedvoumnega odgovora, potem je delavnica prava odločitev zate!

Facebook + Google + drugi spletni kanali

Na enostavnih primerih bomo pokazali kako med seboj povezati najbolj razširjena orodja spletnega marketinga (Facebook, Google Analytics, Google Tag Manager) v povezan sistem, ki ti bo v vsakem trenutku dal jasne odgovore, kako učinkovit si v svoji kampanji. 

Predstavili bomo:
  • načrtovanje in merjenje Facebook kampanj z uporabo tracking pixla, ki ti omogoča učinkovito targetiranje in re-marketing 
  • trike upravljanja Facebook kampanj, ki ti prihranijo čas in denar!
  • uporaba Google Analytics orodja za spremljanje učinka različnih spletnih kanalov kot so Facebook, Google Ad Words, organski promet, e-mail marketing in drugi kanali.  
  • uporabo orodja Google Tag Managerja, ki ti omogoča, da lahko vso analitiko nastaviš sam, brez posredovanja spletnih programerjev. 
  • kako se lotiti promocijskih kampanj, da boš pri tem čim bolj učinkovit!


Komu je delavnica namenjena

Delavnica je namenjena podjetjem, ki želite:
  • povečati prodajo preko spleta,
  • povezati različne platforme in videti celotno digitalno sliko
  • prihraniti čas in denar za zunanje izvajalce digitalnega marketinga
  • razumeti prodajni proces in vedenje kupcev v postopku nakupa.

Kako smo povečali prodajo za več kot 100 krat?

Zgoraj omenjene orodje bosta izkušena digitalna marketingarja prikazala na primeru enega izmed njihovih naročnikov - ugledni avstralski modni spletni trgovini littlejoewoman, ki sta ji s pomočjo njunih metod v enem letu povečal spletno prodajo za več kot 5 krat. Od $90,000 do $550,000.



Prinesi laptop. Deli z nami tvoje največje izzive.

Delavnica bo praktična, zato prinesi prenosni računalnik, da bomo lahko na tvojih primerih pogledali in izboljšali tvoj spletni nastop. Prav tako si pripravi vprašanja oz izzive, s katerimi se soočaš.

Od Melbourna, preko Balija do Ibize

Delavnico bosta vodila Damir in Tea, ki se s spletnim marketingom ukvarjata že več kot 10 let. Samostojno pot sta pred več kot desetimi leti začela s spletno agencijo v avstralskem Melbournu, kjer sta prepričala tudi prve naročnike. Pot ju je preko indonezijskega Balija vodila do Ibize, kjer danes vodita full-service digitalno agencijo Ibiza Digital Agency. Spletni marketing izvajata za različne naročnike iz celotnega sveta. Njuno vodilo pa je vseskozi učinkovitost. Njun zadnji projekt je lastna linija spletnih prehranskih dopolnil pod blagovno znamko VITALTEC.

Potek delavnice:

15:15 - 15:30 Prihod in registracija udeležencev
15:30 - 18:30 Taktike in orodja za povečanje spletne prodaje
18:30 Zaključek delavnice

Lokacija:

Tovarna podjemov, Ulica škofa Maksimilijana Držečnika 6, Maribor, 1. nadstropje
Na delavnico se prijavi preko spodnje povezave.

 
Prijava na dogodek
Prijava
Dodaj v koledar: Google Calendar   |    iCal   |    vCal
 
Kontakt
 
Nataša Rus
T: 02 2294 270
E: > pošlji email
Lokacija
http://www.mapsembed.com/sportscheck-gutschein/
 
 
 
Želiš biti obveščen o novih start-upih, dogodkih in ostalih odličnih stvareh?
Hitro, prijavi se na email listo!