OPIS DOGODKA


Start:up Müsli: Od nič do prvega milijona

6 november 2018, ob 19:05 /@KID KIBLA, Maribor
 
Imaš idejo za fantastičen produkt? Super! Na žalost pa je sama ideja iz perspektive končnega uspeha vredna praktično nič. Kar šteje je konkretizacija in trdo sistematično delo s katerim pripelješ idejo do tržnega uspeha.

Rok, Primož in Jakob so svoje ideje uspešno pripeljali do produktov, ki se prodajajo na globalnem trgu in navdušujejo milijone kupcev. S teboj bodo delili zgodbe vzponov in padcev, dragocene lekcije in boleče izkušnje. Kaj so se na svoji poti naučili, kje so delali napake, kako so razvili svoj produkt, s kom in kako so se povezovali, izveš v zanimivem pogovoru. Poglej, kdo bo z nami.

Zgodbe uspešnih slovenskih podjetij

Rok Colarič je idejni vodja projekta Sleepy Bottle, v okviru katerega je skupaj z Lenartom Grkmanom razvil inovativno stekleničko, ki omogoča pripravo svežega in toplega adaptiranega mleka v manj kot 10 sekundah. Podjetje, ki se je v Poslovni imenik vpisalo lansko leto, je v tem času že razširilo prodajo po celi Sloveniji in Angliji. Njihovi partnerji za lansiranje produkta so po večini britanski. Pri prodaji sodelujejo z družbo Exertis, ki dela z več kot 750 globalnimi tehnološkimi blagovnimi znamkami. Trenutno sodelujejo tudi z londonsko PR-agencijo Littel Red Rooster, medtem ko jim pravno področje ureja globalna odvetniška pisarna Hogan Lovells.

Primož Zelenšek je soustanovitelj in direktor podjetja Chipolo, ki je svojo zgodbo pričelo leta 2013 z uspešno Kickstarter kampanjo. Začeli so s preprosto napravo za sledenje vsakodnevnim predmetom z mobilno aplikacijo, danes pa se ukvarjajo z implementacijo te tehnologije v druge produkte in sisteme. To uspešno mednarodno podjetje se lahko pohvali z več kot 1,5 milijoni prodanih produktov, v petih letih pa so v prodaji dosegli magično mejo 100 milijonov evrov. Trenutno imajo pol milijona uporabnikov po celem svetu.

Jakob Šušterič je direktor visokotehnološkega podjetja MESI, ki izdeluje in trži samodejni merilnik gleženjskega indeksa ter mTABLET, ki je njegova nadgradnja, in širi svojo prisotnost na globalnem trgu. Podjetje je v lanskem letu podvojilo prihodke na dobra dva milijona evrov. Njihov plan do leta 2020 je ustvariti sedem do deset milijonov evrov prihodkov. S svojimi produkti so prisotni že na 50 trgih, trenutno se usmerjajo tudi na prodajo na Bližnji in Srednji vzhod, Tajsko, Malezijo in Indonezijo.

Pridi na večer zanimivih zgodb in se uči od najboljših. Prijave so obvezne, potekajo pa preko spodnjega obrazca.
 
Prijava na dogodek
Prijava
Dodaj v koledar: Google Calendar   |    iCal   |    vCal
 
Kontakt
 
Nataša Rus
T: 02 2294 270
E: > pošlji email
Lokacija
http://www.mapsembed.com/sportscheck-gutschein/
 
 
 
Želiš biti obveščen o novih start-upih, dogodkih in ostalih odličnih stvareh?
Hitro, prijavi se na email listo!