NOVICA


Svetovni splet glavni kanal za globalno promocijo

Relevantni obisk od faze zavedanja do nakupa

V svet digitalnega spletnega marketinga je udeležence v izčrpnem predavanju popeljal Peter Mesarec iz Red orbita. Po njegovem prepričanju je optimizacija spletnih strani eden ključnih elementov uspešne strategije digitalnega marketinga. Tako imenovani "organski vir" relevantnih obiskovalcev je lastnikom spletnih strani v veliko pomoč pri gradnji preference in pospeševanju nakupa, z malo ustvarjalnosti in znanja pa lahko optimizacijo spletnih strani vključimo v prav vsak korak procesa odločanja potrošnikov – od gradnje zavedanja o blagovni znamki do nakupa in tudi vzpostavitve lojalnosti.


Optimizacije spletnih strani se je seveda potrebno lotiti sistematično, je vseskozi poudarjal Peter. Cilji spletnega mesta in posledično strategija digitalnega marketinga sta prva koraka za uspešen nastop.
 

Kako pomembna je dobra vsebina za privabljanje relevantnih spletnih obiskovalcev je Peter ponazoril s številko iz nedavne konference HubSpota - 80 % njihovih pridobljenih prodajnih kontaktov izhaja iz spletnih vsebin, ki so starejše od 6 mesecev. Več koristnih nasvetov o katerih je Peter govoril na delavnici najdete na tudi  blogu podjetja Red orbit.

Osvojite srca vaših kupcev

Martin Marzidovišek iz podjetja bStoked,  Alexander Kopacka iz podjetja Reveel ter Peter Mesarec iz Red orbita so v Kibli govorili o globalni promociji produkta. Kljub temu, da imajo med seboj popolnoma različne produkte, in da ima vsak drugačen pristop na temo globalnega prodora, so v zanimivi debati prišli do številnih skupnih točk in nasvetov za uspeh na globalnem trgu. 

Ni skrite formule

Tudi gosti na tokratnem müsliju, podobno kot teden prej, so razočarali udeležence z dejstvom, da preprosto ni skrite formule, ki bi delovala v vseh scenarijih in zagotavljala uspeh ne glede na to kdo ste in kaj počnete. Vsi so poudarili pomembnost sistematičnega, prototipnega pristopa, ki ga enostavno lahko povzamemo v povratni zanki sestavljeni iz korakov: cilji, testiranje, analiza, učenje in sprememba. 
 
 

Blagovna znamka in dobro poznavanje uporabnikov

Vsi gostje torkove debate so se tudi strinjali, da sta za uspeh na globalnem trgu nadvse pomembna dva elementa: dobro poznavanje svojih uporabnikov/kupcev ter gradnja prepoznavne blagovne znamke. Prav slednja je tisti razlikovalni element, ki nas bo ločil od naših konkurentov in zaradi katere bomo osvojili srca naših uporabnikov/kupcev. Jedro blagovne znamke sta seveda vizija in poslanstvo podjetja, ki se sistematično zrcalita tudi v spletni strategiji in vsebinah, ki jih objavljamo.
 

Peter, Alex in Martin so se strinjali, da je dobro poznavanje uporabnikov v prvem koraku in ustvarjanje relevantnih vsebin za vsako fazo njihovega nakupnega procesa ključno, da boste na globalnem trgu dosegli potrebno prepoznavnost, ki posledično vodi tudi do prodajnega upeha.

Oglejte si celoten posnetek zanimive debate na YouTube kanalu programa Start:up Maribor.
Avtor: Urban Lapajne, 22. 11. 2015
 
 
Želiš biti obveščen o novih start-upih, dogodkih in ostalih odličnih stvareh?
Hitro, prijavi se na email listo!