OPIS DOGODKA


Startup Müsli: Nasveti za uspešno mednarodno rast tehnoloških podjetij

26 marec 2024, ob 18:00 /KID KIBLA
 
Gradiš tehnološko podjetje z željo vstopiti na mednarodni trg in tam tudi uspeti?
 
V Maribor prihajata Jure Mikuž, generalni partner pri skladu tveganega kapitala South Central Ventures, in Martin Pelcl, ustanovitelj podjetja Daibau, ki je s svojo istoimensko platformo uspešno prodrlo na mednarodne trge. Skupaj bosta delila svoje izkušnje in nasvete o mednarodni širitvi tehnoloških podjetij. Govorila bosta o izzivih in priložnostih, ki jih prinaša mednarodna rast, in kako lahko investitorji pri tem igrajo ključno vlogo.

Mednarodna širitev je ključna za rast in uspeh tehnoloških podjetij, vendar je polna izzivov in pasti. Kako prilagoditi produkt za tuje trge, kako izbrati pravi trg za širitev in kako v tem procesu sodelovati z investitorji, so ključna vprašanja za vsakega ustanovitelja.

 

Kaj te bomo naučili?

- Kako uspešno skalirati produkt na mednarodnih trgih.

- Kakšna je vloga investitorja v procesu mednarodne širitve oz. kako ti lahko pomaga. 

- Kaj storiti in česa ne, ko vstopaš na tuje trge.

- Napake in ključne učne lekcije iz prve roke.

- Kateri so kriteriji za izbiro trgov za mednarodno širitev in zakaj.

- Še mnogo več. 

 

Izkoristi priložnost, da od Jureta in Martina izveš, kako premagati ovire na poti do mednarodnega uspeha in kako se izogniti klasičnim pastem, ki so jih izkusili tvoji predhodniki. Jure, kot investitor, ima številne odlične zgodbe, ki jih bo delil z nami, Martin kot podjetnik, še ni zacelil vseh modric, ki jih je dobil pri vstopu na tuje trge. Od tistih nam bližnjih, vse do daljnega Vietnama.
 

Komu je dogodek namenjen? 

- Ustanoviteljem in podjetnikom, ki razmišljajo o mednarodni širitvi.

- Investitorjem, ki želijo razumeti dinamiko mednarodne rasti podjetij.

- Mentorjem in svetovalcem, ki podpirajo podjetja v procesu širitve na mednarodne trge.

 

Če te zanima mednarodna rast tvojega podjetja, je to dogodek, ki ga ne smeš zamuditi.
 

Program

 

18:00 – 20:00 Izzivi in nasveti za uspešno mednarodno rast tehnoloških podjetij

20:00 -  22:00 Vprašajte jih karkoli: mreženje z Juretom in Martinom ter drugimi udeleženci
 

Izkoristi 90 sekund in predstavi svojo idejo

 

5 izbranih posameznikov bo na dogodku imelo priložnost svojo podjetniško idejo v obliki 90 sekundnega pitcha predstaviti Juretu in Martinu ter pridobiti njun dragocen feedback ter se morda začel pogovarjati za potencialno sodelovanje. 

 

Kdo je Jure Mikuž?

 

Jure je generalni partner pri South Central Ventures, vodilnem skladu tveganega kapitala v regiji, ki se osredotoča na tehnološka podjetja v zgodnji in srednji fazi. Njegova bogata izkušnja pri podpiranju podjetij na njihovi poti do mednarodnega uspeha je neprecenljiva za vsakega, ki razmišlja o širitvi preko meja.

 

Kdo je Martin Pelcl?

 

Martin je ustanovitelj podjetja Daibau, platforme za gradbeništvo, ki je uspešno vstopila in se uveljavila na več evropskih trgih. S svojimi izkušnjami in vpogledi v proces mednarodne širitve bo Martin delil, kaj je potrebno za uspešen prehod iz lokalnega v mednarodno priznano podjetje.

 

Splošni pogoji prijave

Dogodek je brezplačen, prijava obvezna. Pri prijavi je potrebno izpolniti vsa polja, v nasprotnem primeru prijave ne bomo upoštevali. V kolikor se dogodka ne moreš udeležiti, se je potrebno odjaviti najmanj 24 ur pred dogodkom, da omogočiš prijavo drugemu zainteresiranemu. V kolikor se ne boš odjavil, ti bomo zaračunali stroške v višini 20 EUR.

Dogodek se fotografira. Fotografije se uporabljajo za objave na socialnih omrežjih in spletnih straneh organizatorja. S prijavo na dogodek, se strinjate z zgornjimi pogoji.

Lokacija

KID Kibla, Ulica Kneza Koclja 9, 2000 Maribor

Prijava na dogodek
Prijava
Dodaj v koledar: Google Calendar   |    iCal   |    vCal
 
Kontakt
 
Start:up Maribor
T: 02 2294 270
E: > pošlji email
Lokacija
http://www.mapsembed.com/sportscheck-gutschein/
 
 
 
Želiš biti obveščen o novih start-upih, dogodkih in ostalih odličnih stvareh?
Hitro, prijavi se na email listo!