OPIS DOGODKA


Startup Müsli: Kako produkt spremeniti v najboljšega prodajalca.

23 januar 2024, ob 18:00 / Databox Ptuj
 
Način, kako podjetja pridobivajo, ohranjajo in širijo svojo bazo strank, je izredno pomemben proces. Product-Led Growth (PLG) je pristop, ki preoblikuje ta način. Gre za strategijo, pri kateri je produkt sam glavni motor za pridobivanje, širitev in ohranjanje strank. S tem inovativnim pristopom so uspela vodilna tehnološka podjetja, kot so Slack, Zoom in Dropbox. Le ta so izkoristila moč svojih produktov za impresivno rast in prevlado na trgu.
 

Zakaj je pomembno poznati strategijo PLG?

 

V današnjem hitro spreminjajočem se digitalnem svetu je PLG ključna strategija za podjetja, ki želijo učinkovito in hitro rasti. Osredotoča se na zagotavljanje vrednosti preko produkta, kar rezultira v večjem zadovoljstvu strank, zmanjšanih stroških prodaje in pospešeni rasti. Uvedba PLG lahko pomeni prelomnico, še posebej na trgu, kjer potrošniki bolj cenijo dobro izkušnjo s produktom kot pa marketinška sporočila.

 

Katerih pozicij v vašem podjetju se PLG dotika?

 

PLG ni samo za produktne managerje; je bistvenega pomena za naslednje pozicije v podjetju:

 
  • Direktorje: razumite, kako lahko PLG pomembno doprinese vaši strategiji trajnostne rasti.
  • Marketingarje: naučite se, kako izkoristiti produkt kot ključno marketinško orodje za pridobivanje in zadrževanje strank.
  • Prodajniki: razumite, kako lahko PLG dopolni tradicionalne pristope prodaje in poenostavi proces pridobivanja strank.
  • Produktni managerji: pridobite vpoglede v način izgradnje produktov, ki se prodajajo sami in temeljijo na vrhunski uporabniški izkušnji.
  • Specialisti za zadovoljstvo strank (Customer Success Managers): spoznajte, kako lahko PLG vodi do večjega zadovoljstva in zadrževanja strank.
 
 
 

PRIJAVA

 


 

 

Zakaj se udeležiti dogodka?

 
 
 

Koristi PLG vključujejo izboljšano tržno pozicioniranje, poglobljene vpoglede v stranke in povečano učinkovitost pri doseganju ciljev rasti. Dobro poznavanje koncepta PLG je zato izrednega pomena za odkrivanje potencialov rasti vašega podjetja!

 
 
 

Spodaj navajamo tri razloge, zakaj ne smete zamuditi Startup Müslija:

 
  • Strokovno znanje: prisluhnite top strokovnjakom, ki so uspešno implementirali strategije PLG.
  • Praktične strategije: pridobite uporabne nasvete in strategije, ki jih lahko implementirate v vaši organizaciji.
  • Najnovejši trendi in inovacije: ostanite korak pred konkurenco z najnovejšimi trendi in tehnološkimi napredki v PLG.
     
 

Na temo PLG bodo z vami trije strokovnjaki.

 

Kdo je Yaakov Carno?

 

Yaakov Carno je svetovalec za PLG in ustanovitelj svetovalnega podjetja Valubyl v okviru katerega pomaga številnim podjetjem na področlju PLG, med drugim tudi Databoxu. Je mednarodno priznan strokovnjak za PLG in rast ter pomaga podjetjem doseči predvidljive in skalabilne prihodke. Yaakov je bil v preteklosti vodja prodaje in trženja pri podjetjih GoRetro in Acumen.io.

 
 
 

Kdo je Jeremiah Rizzo?

 


Jeremiah Rizzo je marketinški strokovnjak z bogatimi izkušnjami v razvoju podjetja od čistega začetka do rasti. Med drugim je ustanovil Pollen, SaaS program za nagrajevanje za trgovce ter deloval kot marketinški svetovalec in vodja strategije v različnih podjetjih. Trenutno je direktor trženja izdelkov pri Databox, kjer se osredotoča na strategijo povpraševanja in privabljanje strank. Njegove izkušnje vključujejo pozicije pri Lemonpie, Construct-Ed in Jurin Roofing Services. Med drugim tudi vodi podcast Metrics & Chill.
 

 

Kdo je Mitja Mavsar?

 
 
 

Mitja Mavsar je razvijalec produktov in strokovnjak za UX ter eden izmed začetnikov UX-a v Sloveniji. V svoji karieri je oblikoval uporabniško izkušnjo več kot 100 različnih produktov. Med 2008 in 2014 je vodil UX oddelek mednarodne produktne agencije D·Labs, med 2016 in 2022 pa kot soustanovitelj podjetja Blub Blub z mobilno aplikacijo pomagal otrokom do prvih besed.

 
 
 

Pogovor bo potekal v angleškem jeziku.

 

Lokacija

 

Databox, Vičava 1, 2250 Ptuj

 

 

 
 

Splošni pogoji prijave

Dogodek je brezplačen, prijava obvezna. Pri prijavi je potrebno izpolniti vsa polja, v nasprotnem primeru prijave ne bomo upoštevali. V kolikor se dogodka ne moreš udeležiti, se je potrebno odjaviti najmanj 24 ur pred dogodkom, da omogočiš prijavo drugemu zainteresiranemu. V kolikor se ne boš odjavil, ti bomo zaračunali stroške v višini 20 EUR.

 

Dogodek se fotografira. Fotografije se uporabljajo za objave na socialnih omrežjih in spletnih straneh organizatorja. S prijavo na dogodek, se strinjate z zgornjimi pogoji.

 
 

 
Prijava na dogodek
Prijava
Dodaj v koledar: Google Calendar   |    iCal   |    vCal
 
Kontakt
 
Start:up Maribor
T: 02 2294 270
E: > pošlji email
Lokacija
http://www.mapsembed.com/sportscheck-gutschein/
 
 
 
Želiš biti obveščen o novih start-upih, dogodkih in ostalih odličnih stvareh?
Hitro, prijavi se na email listo!